torsdag 20 augusti 2009

Rock Out!

Jaha? Vilka var arslena som röstade i header tävlingen egentligen? Pinsamt. Ni får gärna stiga fram så jag kan daska till er ordentligt i pannan!

Med det sagt - och näj, ja ä intä bittär - så vill jag säga att nu börjar det verkligen närma sig avresa. Jag jobbar sista dagen i morgon och p&m gör sin sista dag på söndag (peter har för övrigt varit "sjuk" hela veckan, lol) och sedan är vi lediga hela nästa vecka. På onsdag/torsdag ska jag skeppa hem allt jag äger och har till farsan. Och sedan.. ja då är det fan live!

Den 29e börjar alltså den här jävla bloggen på riktigt. Bilder från tågluffen ner till el-stockholmo och ända vägen över till Cypern kommer finnas att avnjuda. Fan vad vi kommer vara snygga. Damn.

Kort och gott. We're gonna rock out with our cocks out!

Hörs.

Inga kommentarer: