måndag 3 augusti 2009

vassaru?

tänkte bara be om ursäkt för att det är så fattigt med uppdateringar. men jag, peter och niklas har ju precis som många andra ett jobb som tar lite tid av livet.
sedan så kan JAG faktiskt inte uppdatera för TRE! jag är ju bara en person.
nu har jag iallafall lagt upp en liten räknare där till höger ---->
efter ett visst önskemål från en viss jimmie karo. se så jag fixar!
har inte så mycket att skriva om cypern ännu, som ni kanske förstår. men jag har iallafall ett tips till alla som inte sett kenny begins ännu - SE DEN. den får en på bra humör. och så känner man sig lite sådär barnslig inombords.

ah, just det. och så fick vi hem försäkringspapper från If, idag. försäkringen som ska rädda oss på resan heter PEOPLE ABROAD. den verkar helt okej. tips till såna som ska åka bort och jobba under en längre tid.

förresten! det skulle vara roligt om någon ville kommentera så att vi får veta om det faktiskt finns people out there! det är ju nästan 40 röster totalt på headertävlingen och själva har vi ju upptäckt att det (tyvärr) inte går att rösta fler än en gång från samma dator. HEHE.

peace out cyprusloverz

2 kommentarer:

Niklas sa...

HELLOO! I AM A PERSON IN THE OUT-THERE!

Jimmie Karo sa...

Hi! I Karo.