tisdag 1 september 2009

hej bloggen

här är det varmt. och skönt. vi har badat mycket i poolen. fast boysen har badat mest. jag fick ett släng av låtsas-svinis på bussen till arlanda så det blev inte så mycket bad första dagen. det kände jag på mig, efter en roadtrip i hannas bil med två sjukizar. nu har jag nog bara kvar lite AC-pest.

jag är ensam tjej på jobbet. så jag tycker att JL kan komma ner så att jag får lite female company. plus så kommer vi att behöva en ny coach och jag (vi) vill att denna ska komma från härnösand.

har jävligt mycket att berätta men liksom ingen ork. måste ju spara krafter till pressandet!

and yes. we know. no pictures, yet. men vi har knäppt en massa! har bara ingen sladd just nu, ingen kortläsare, ingenting. vill ju ha internet till lägenheten men det kan ta en stund att fixa.

have a good one, everyone!

xoxo
hälsningar från pafos of heat

2 kommentarer:

Carina sa...

Hejsan allihopa! Här kommer regniga och blåsiga hälsningar från ett höstligt Härnösand!
Hoppas du är piggare nu Mikaela så du kan njuta av sol och värme! Ät mycket frukt!
Ser fram emot lite bilder....
Kram från mamma Carina

Anna sa...

HALLAH, Bada åt mig, här får man ju bara dyka i älven... j*vla skitställe! Trodde de skulle vara som på galapagos öarna eller nåt, enligt broschyren på internet. Dom lurade mig :(

Har ni nån cellphone man kan ringa till va?? Jag har kollat taxan o skit... Jag måste tala med alfa-mannen.